Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Blog wpisy
Zapraszamy na zakupy w naszym nowym sklepie. Zarejestruj się aby otrzymać 10% rabatu przy pierwszych zakupach.
Nowa kolekcja jesień 2017
Zbieraj punkty - uzyskaj stałe rabaty!
Nowy sklep internetowy
Bestsellery
CZÓŁENKO A121, czarne
CZÓŁENKO A121, czarne
219,99 zł
CZÓŁENKA J459, szare
CZÓŁENKA J459, szare
219,99 zł
SANDAŁKI A142, złote
SANDAŁKI A142, złote
139,99 zł
CZÓŁENKO Y211, brązowe
CZÓŁENKO Y211, brązowe
229,00 zł 149,99 zł
CZÓŁENKO A118, grafitowe
CZÓŁENKO A118, grafitowe
219,99 zł
SZPILKI A105, beżowy zamsz
SZPILKI A105, beżowy zamsz
219,99 zł
Czas realizacji zamówienia

Czas realizacji zamówienia zależy od wybranej metody płatności.

Jeżeli Kupujący wybierze płatność w formie przelewu na rachunek bankowy, kartą płatniczą lub kartą kredytową i dokona wymaganej płatności w terminie, Sklep dokonuje wysyłki zamówionych towarów w następnym dniu roboczym po zaksięgowaniu wpłaty na wskazany rachunek bankowy. 
Jeżeli mimo upływu terminu 7 dni na zapłatę, liczonego od złożenia zamówienia, Kupujący nie dokonał zapłaty, transakcja zostaje anulowana, a towar ponownie wystawiony na sprzedaż. W przypadku anulowania transakcji Kupujący zostaje powiadomiony drogą e-mailową o zaistniałej sytuacji i przyczynie anulowania zamówienia. 

W przypadku wyboru płatności gotówką przy odbiorze towaru Sklep dokonuje wysyłki zamówionych towarów, a Kupujący uiszcza cenę przy odbiorze towarów. Gdyby Kupujący odmówił w takiej sytuacji dokonania zapłaty, Sklep obciąży Kupującego kosztami dostarczenia mu zamówionych towarów oraz kosztami przesyłki zwrotnej. Sklep wyśle zamówiony towar Kupującemu w terminie dwóch dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 

Wysyłki towarów Sklep dokonuje za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. i odbywa się ona w dni robocze do godziny 14:00. 

Przystąpienie do realizacji zamówień złożonych w piątek po godzinie 13:00, w soboty, niedziele oraz święta nastąpi w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone. 

Zamówienie jest realizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w Sklepie. 

W przypadku braku towaru w magazynie, Kupujący zostaje poinformowany o stanie realizacji zamówienia, możliwych rozwiązaniach i wówczas podejmuje decyzję o anulowaniu części zamówienia i jedynie częściowej jego realizacji albo o pełnej realizacji zamówienia i jednoczesnym wyrażeniu zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia.

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z obsługą sklepu internetowego:
Telefon (pon -pt 10.00-18.00, sobota 10.00-15.00): 605 565 710, 0 801 700 929,
Adres e-mail: shop@but-s.shoparena.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl