Blog wpisy
Zapraszamy na zakupy w naszym nowym sklepie. Zarejestruj się aby otrzymać 10% rabatu przy pierwszych zakupach.
Nowa kolekcja jesień 2017
Zbieraj punkty - uzyskaj stałe rabaty!
Nowy sklep internetowy
Bestsellery
sandały U022, brąz+czarny
sandały U022, brąz+czarny
119,00 zł
czółenka J850, beżowo-szare
czółenka J850, beżowo-szare
159,00 zł
Czółenka Y161, beżowe
Czółenka Y161, beżowe
159,00 zł
sandały U022, brąz+beż
sandały U022, brąz+beż
119,00 zł
sandałki J862,  brąz+ metalic
sandałki J862, brąz+ metalic
129,00 zł
CZÓŁENKA J175, jasny beż
CZÓŁENKA J175, jasny beż
159,00 zł
Czas realizacji zamówienia

Czas realizacji zamówienia zależy od wybranej metody płatności.

Jeżeli Kupujący wybierze płatność w formie przelewu na rachunek bankowy, kartą płatniczą lub kartą kredytową i dokona wymaganej płatności w terminie, Sklep dokonuje wysyłki zamówionych towarów w następnym dniu roboczym po zaksięgowaniu wpłaty na wskazany rachunek bankowy. 
Jeżeli mimo upływu terminu 7 dni na zapłatę, liczonego od złożenia zamówienia, Kupujący nie dokonał zapłaty, transakcja zostaje anulowana, a towar ponownie wystawiony na sprzedaż. W przypadku anulowania transakcji Kupujący zostaje powiadomiony drogą e-mailową o zaistniałej sytuacji i przyczynie anulowania zamówienia. 

W przypadku wyboru płatności gotówką przy odbiorze towaru Sklep dokonuje wysyłki zamówionych towarów, a Kupujący uiszcza cenę przy odbiorze towarów. Gdyby Kupujący odmówił w takiej sytuacji dokonania zapłaty, Sklep obciąży Kupującego kosztami dostarczenia mu zamówionych towarów oraz kosztami przesyłki zwrotnej. Sklep wyśle zamówiony towar Kupującemu w terminie dwóch dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 

Wysyłki towarów Sklep dokonuje za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. i odbywa się ona w dni robocze do godziny 14:00. 

Przystąpienie do realizacji zamówień złożonych w piątek po godzinie 13:00, w soboty, niedziele oraz święta nastąpi w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone. 

Zamówienie jest realizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w Sklepie. 

W przypadku braku towaru w magazynie, Kupujący zostaje poinformowany o stanie realizacji zamówienia, możliwych rozwiązaniach i wówczas podejmuje decyzję o anulowaniu części zamówienia i jedynie częściowej jego realizacji albo o pełnej realizacji zamówienia i jednoczesnym wyrażeniu zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia.

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z obsługą sklepu internetowego:
Telefon (pon -pt 10.00-18.00, sobota 10.00-15.00): 605 565 710, 42 253 03 85
Adres e-mail: shop@but-s.shoparena.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl