Blog wpisy
Zapraszamy na zakupy w naszym nowym sklepie. Zarejestruj się aby otrzymać 10% rabatu przy pierwszych zakupach.
Nowa kolekcja jesień 2017
Zbieraj punkty - uzyskaj stałe rabaty!
Nowy sklep internetowy
Bestsellery
KOZAKI J804, czarne
KOZAKI J804, czarne
299,99 zł
CZÓŁENKA J808, szare
CZÓŁENKA J808, szare
199,99 zł
SZPILKI A105, ciemnoszary zamsz
SZPILKI A105, ciemnoszary zamsz
219,99 zł
BOTINKA Y209, czarna
BOTINKA Y209, czarna
249,99 zł
CZÓŁENKO Y211, brązowe
CZÓŁENKO Y211, brązowe
229,00 zł
BOTKI J714, rudy welur
BOTKI J714, rudy welur
269,99 zł
KOZAKI J803, czarny welur
KOZAKI J803, czarny welur
299,99 zł
CZÓŁENKO A121, czarne
CZÓŁENKO A121, czarne
219,99 zł
Pytania i odpowiedzi
  1. Jaki jest koszt dostawy paczki? 
    Koszt dostawy paczki wysyłanej do klienta na terenie Polski ponosi firma JMS Sp. z o.o.
  2. Czy jest możliwe wysłanie zamówionego obuwia zagranicę? 
    Istnieje taka możliwość, jednak koszt takiej wysyłki po wcześniejszym ustaleniu z naszą firmą ponosi klient.
  3. Jaki jest termin realizacji zamówienia 
    Standardowy termin realizacji zamówienia to około3-5 dni roboczych. W przypadku konieczności wydłużenia tego terminu z uwagi np. na brak danego modelu i konieczność jego wyprodukowania, klient zostanie każdorazowo poinformowany o zaistniałej sytuacji i podejmie decyzję odnośnie akceptacji czy też nie proponowanego terminu.
  4. Czy można zwrócić lub wymienić zakupione obuwie na inny model? 
    Tak, zakupiony towar można zwrócić lub wymienić na inny model, bądź rozmiar w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Do odsyłanego obuwia należy dołączyć wypełniony formularz ( formularz odstąpienia od umowy formularz wymiany )
  5. Czy mogę dokonać poprawki w zamówieniu? 
    Klient ma możliwość dokonania zmian w wysłanym zamówieniu pod warunkiem, że zgłosi ją przed wysyłką towaru. Chcąc dokonać poprawek, klient powinien skontaktować się drogą mailową, pisząc na adres but-s@but-s.com.pl.
  6. W jakich godzinach pracuje Biuro Obsługi Klienta? 
    Biuro Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 10-18.
  7. W jaki sposób można dokonać płatności za zamówiony towar? 
    Akceptujemy trzy formy płatności:
    - przelew na rachunek sprzedawcy przed dostarczeniem towaru (przedpłata),
    - gotówką przy odbiorze towaru (za pobraniem),
    - płatność kartą płatniczą lub kartą kredytową (przedpłata).
  8. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar? 
    Termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar w przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy wynosi 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
    W przypadku wymiany towaru cena uiszczona za towar odesłany w związku z wymianą nie podlega zwrotowi i zostaje zaliczona na poczet ceny towaru wysłanego Kupującemu w związku z wymianą.
  9. Co oznaczają opisy piktogramowe, znajdujące się przy prezentowanym obuwiu? 
    Zobacz opis piktogramów.
  10. Jakie warunki w sposobie pielęgnacji obuwia należy zachować aby zapewnić mu jak najdłuższe użytkowanie w niezmienionej postaci? 
    Do konserwacji obuwia nie polecamy past samonabłyszczających, przed nałożeniem nowej warstwy pasty należy usunąć starą, bezwzględnie unikać przemoczenia obuwia skórzanego – w zaistniałym przypadku suszyć obuwie naturalnie, po zdjęciu obuwia zaleca się przechowywać je z włożonymi wewnątrz prawidłami- pozwoli to dłużej zachować jego prawidłowy kształt.
  11. Czy zakupione obuwie objęte jest gwarancją? 
    Zakupione obuwie nie jest objęte dodatkową gwarancją. Sklep ponosi jedynie odpowiedzialność za wady zakupionego obuwia z tytułu rękojmi w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny(Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.). W przypadku reklamacji klient jest zobowiązany do przesłania reklamowanego obuwia wraz z kopią paragonu lub faktury VAT oraz wypełnionym formularzem (formularz reklamacji).
  12. Czy przeprowadzane zakupy w serwisie www.sklep.but-s.com.pl są bezpieczne? 
    Dane pomiędzy klientem a serwerem, na którym znajduje się strona przesyłane są za pomocą szyfrowanego połączenia SSL, dzięki czemu mają Państwo gwarancję bezpieczeństwa Państwa danych, loginów i haseł.

Jeśli poszukujecie Państwo odpowiedzi na jeszcze inne pytania zapraszamy do kontaktu z obsługą sklepu internetowego:
Telefon (pon -pt 10.00-18.00, sobota 10.00-15.00): 605 565 710, 0 801 700 929,
Adres e-mail: shop@but-s.shoparena.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl