Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Blog wpisy
Zapraszamy na zakupy w naszym nowym sklepie. Zarejestruj się aby otrzymać 10% rabatu przy pierwszych zakupach.
Nowa kolekcja jesień 2017
Zbieraj punkty - uzyskaj stałe rabaty!
Nowy sklep internetowy
Bestsellery
CZÓŁENKO A121, czarne
CZÓŁENKO A121, czarne
219,99 zł
CZÓŁENKA J459, szare
CZÓŁENKA J459, szare
219,99 zł
SANDAŁKI A142, złote
SANDAŁKI A142, złote
139,99 zł
CZÓŁENKO Y211, brązowe
CZÓŁENKO Y211, brązowe
229,00 zł 149,99 zł
CZÓŁENKO A118, grafitowe
CZÓŁENKO A118, grafitowe
219,99 zł
SZPILKI A105, beżowy zamsz
SZPILKI A105, beżowy zamsz
219,99 zł
Zwroty i reklamacje
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z obsługą sklepu internetowego:
Telefon (pon -pt 10.00-18.00, sobota 10.00-15.00): 605 565 710, 0 801 700 929,
Adres e-mail: shop@but-s.shoparena.pl
 
 
REKLAMACJE
Sklep odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna towaru zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania towaru Kupującemu. Sklep ponosi odpowiedzialność za wady fizyczne rzeczy sprzedanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. 2014 r. poz. 121 ze zm.). 

Roszczenie Kupującego o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej za wolną od wad przedawnia sięz upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli Kupującym jest Konsument bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu. 

Sklep jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. 

Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana albo Sklep nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. 

Jeżeli Kupującym jest Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sklep usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia. 

Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 

Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sklep jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Sklep może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli Kupującym jest przedsiębiorca, Sklep może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej. 

Jeżeli Kupującym jest Konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego. 

Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, reklamacji należy dokonać wysyłając pismo zawierające numer zamówienia, określenie zamówionego towaru oraz opis przyczyny reklamacji, pocztą na adres Sklepu (adres dla doręczeń: ul. Boczna 22/24, 95-050 Konstantynów Łódzki) lub w formie elektronicznej na adresbut-s@but-s.com.pl

Reklamowany towar, po uzgodnieniu ze Sklepem, należy dostarczyć na adres Sklepu wraz z kopią paragonu lub faktury VAT, czytelnym opisem rodzaju wady oraz oczekiwań dotyczących sposobu realizacji zobowiązań. Kupujący może skorzystać z formularza reklamacji przesłanego wraz z zamówionym towarem. 

Reklamowany towar powinien zostać przesłany w oryginalnym opakowaniu albo w opakowaniu zastępczym gwarantującym bezpieczny transport. 

Najpóźniej w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki reklamacyjnej, Kupujący zostanie poinformowany o uwzględnieniu lub nieuwzględnieniu reklamacji. Jeżeli Kupujący będący Konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sklep nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. 

W przypadku, gdy Kupujący żąda wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady i żądanie to jest uzasadnione, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny pełnowartościowy towar, a jeśli byłoby to niemożliwe (z uwagi na przykład na brak asortymentu) Sprzedawca zwróci Kupującemu równowartość ceny towaru albo złoży ofertę zakupu innego dostępnego towaru. 

Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sklep, w tym koszt przesyłki zwrotnej. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego Sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Sklep nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem. 

W przypadku jeżeli Kupującym nie jest Konsument mają zastosowanie przepisy artykułów 556-576 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), z wyłączeniem jednak tych przepisów, które zgodnie z poczynionymi w nich zastrzeżeniami odnoszą się jedynie do Kupującego będącego Konsumentem. 
 
 
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy. 

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sklep – Sklep internetowy „JMS” Sp. z o.o. prowadzony przez „JMS” Sp. z o.o. (adres dla doręczeń: ul. Boczna 22/24, 95-050 Konstantynów Łódzki)o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (pismo wysłane pocztą). 

Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. 

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sklep zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności Sklep dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia do Sklepu dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

Odesłanie lub przekazanie rzeczy powinno nastąpić niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sklep o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni. 

Konsument będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru. 

Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

Zwracany towar musi zawierać wszystkie elementy, z którymi został dostarczony (w szczególności paragon lub fakturę VAT), nie może być uszkodzony, ani nie może nosić żadnych śladów użytkowania. Do przesyłki zwrotnej należy załączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer rachunku bankowego, na który Sklep ma zwrócić poniesione przez Kupującego płatności.Towar noszący ślady użytkowania zostanie odesłany do Kupującego na jego koszt. 

Kupującemu niebędącemu Konsumentem przysługuje uprawnienie do odstąpienia od umowy na zasadach określonych w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl